maandag 1 november 2010

Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar

Hoi allemaal,

Deze Magnolia stempel van Edwin die aan het stuntelen is met de kerstlampjes
vind ik echt helemaal geweldig! Zo gaat het ook elk jaar bij ons in huis. Zijn we
eerst met z'n 2en aan het stuntelen met de lampjes. Dan hangen ze eindelijk in de
boom en dan doen ze het natuurlijk niet... Kunnen we ze er weer uithalen en dan
moeten er eerst nieuwe lampjes worden gekocht. Oftewel, het duurt bij ons altijd
even voordat de boom gezellig in onze woonkamer staat.
De stempel is dus van Magnolia en ik weet even niet meer waar de tekststempel
van is. Ik heb de tekst uitgesneden met een Nestabilitie van Spellbinders en met
foamblokjes iets hoger op de kaart geplakt. Het scrappapier is van een blokje
van Kars. De rand en de sneeuwvlokken zijn gemaakt met ponsen van Martha
Stewart. Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt.

Groetjes Saskia 

3 opmerkingen:

  1. wauww meis wat heb je een leuke kaart gemaakt
    lief he de nieuwe magnolia`s
    En wat een mooie ponsen heb je super !
    Ik kom je gaag volgen
    Gr, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Mooi ingekleurd en leuk papier.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Saskia,

    Een enig kaartje vind ik het en wat een leuke afbeelding dat geklungel met die lichtjes. Doet mij een beetje aan mijn eigen boom neerzetten denken. Het ergste zijn de lichtjes ;-S

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen