woensdag 24 november 2010

Gelukkig Kerstfeest

Hoi allemaal,

De stempels die ik heb gebruikt zijn van Magnolia. Ik heb de stempelafdrukjes
ingekleurd met Distress inkt. De tekststempel is van Marianne Design. De rand 
met sneeuwvlokken heb ik gemaakt met een snij- en embosmal van Joy. De
sneeuwvlokken heb ik daarna met witte inkt bewerkt. Het taartkleedje had ik
nog liggen. De ijssterren zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart. De
kleine bloemetjes zijn ook gemaakt met ponsen.

Groetjes Saskia 

4 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Saskia!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saskia, Wat een beeldig kerstkaartje heb je weer gemaakt en de stempelafdrukjes zijn ook super.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Saskia,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Saskia ! Heb je mijn pakje nog niet ontvangen ? Het is al een poosje geleden op de post gedaan. Ans uit Noorwegen heeft het al een week binnen, zou het daar sneller gaan ??? Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen