zaterdag 20 november 2010

Jolly Good Time!

Hoi allemaal,

Zoals sommige van jullie wel weten is mijn man een echte Elvis-fan! Nu vroeg
hij of ik 3 Elvis kerstkaarten voor hem wilde maken. Deze wil hij opsturen naar
vrienden van ons (ook Elvis-fans) in Amerika en Canada. Daar kon ik natuurlijk
geen nee op zeggen! Dit is het 1ste kaartje van zijn bestelling...
Voor deze kerstkaart heb ik gebruik gemaakt van een Elvis stempel, deze heb ik
gekocht in Memphis, Amerika. Ik heb hem gestempeld met Distress inkt in de
kleur rood. Ik vond het een keer wat anders dan de afdrukjes altijd met
zwart te stempelen. De rand is gemaakt met een pons van Martha Stewart. De
kerstbloemen en de swirl heb ik gemaakt met Creatables van Marianne
Design. De tekst komt van een clearstempelsetje van Penny Black.

Groetjes Saskia 

1 opmerking: