donderdag 18 november 2010

Ik heb het PIF-kadootje ontvangen!

Hoi allemaal,

Op het blog van Caroline-carocards zag ik een oproepje om mee te doen met haar PIF (Pay It Forward), zelf heeft ze natuurlijk ook meegedaan en een geweldig mooi zelfgemaakt cadeau gekregen. Nu zocht zij weer mensen die van haar een zelfgemaakt cadeau wilde hebben, en ik heb me meteen aangemeld. Vandaag heb ik mijn kadootje dus gekregen en hij is mooi! 
Een prachtige zelfgemaakte kaart kwam er uit de envelop!
Het toeval wil dat ik volgende week met mijn man een weekendje naar Parijs ga...


Dit is het kadootje dat ik erbij gekregen heb, een heerlijk geurzakje.
En zo mooi gemaakt! Heel erg bedankt Caroline!


Nu is het mijn beurt om 3 mensen te verrassen met een cadeautje, dit zijn de regels:

1. De eerste 3 mensen die een reactie op dit bericht achter laten met de mededeling dat zij deelnemen, ontvangen van mij een zelfgemaakt cadeautje.
2. Je moet zelf een blog hebben om deel te nemen aan PIF.
3. Zodra je jouw presentje hebt ontvangen moet je een bericht plaatsen over de PIF op je blog en je moet dezelfde uitdaging stellen op je blog en dat is...dat je een zelfgemaakt presentje stuurt naar de eerste 3 mensen die intekenen op jouw blog voor deelneme aan jouw PIF, en zo gaat het door!!!

Je hoeft niet meteen wat op te sturen maar ook niet heel lang wachten, het is ook de bedoeling dat je degene waarvan je een cadeautje ontvangt wat terugstuurt, zo stuur je 3 cadeautjes weg en ontvangt er ook weer 3.
Wie vindt het leuk om mee te doen? Als je een berichtje achterlaat op mijn blog dat je mee wil doen en je bent nummer 1, 2 of 3 dan graag je adres naar mijn emailadres, dat staat bij mijn profiel.

Groetjes Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten