zaterdag 13 november 2010

Elvis

Hoi allemaal,

Dit is een kaart met een doosje eraan vast. Ik zag hem staan in de nieuwe
Cards Only en heb hem meteen uitgeprobeerd. Hij is goed gelukt vind ik zelf.
De Elvis stempel heb ik gekocht in Amerika. Het scrappapier is van een blok
van de Action. Het witte achtergrondpapier heb ik met een nieuwe mal door
de Cuttlebug gehaald. De bloemen heb ik gemaakt met Creatables van
Marianne Design en de swirl heb ik geponst. 
Voor de foto heb ik 20 euro in het doosje gedaan, maar er kunnen ook snoepjes
in bijvoorbeeld.

Groetjes Saskia 

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Saskia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saskia, Wat een leuke kaart heb je gemaakt, ik zag hem ook al staan in de Card Only. Leuk om deze variant te zien.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi saskia
    wat een leuke kaart is het geworden meis
    en die bloem doet het goed hé
    Ik heb hem ook maar nog niet gebruikt (schaam ) haha
    petje af leuk!!
    liefs,Ans

    BeantwoordenVerwijderen