zaterdag 23 oktober 2010

There's a song in the air.

Hoi allemaal,

De nieuwste Magnolia stempels zijn binnen, en daar moest ik natuurlijk
meteen een kaartje mee maken! Ik heb er een lekker vrolijk kaartje van
gemaakt.
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt en heb ik uitgesneden
met een Nestabilitie van Spellbinders. De tekststempel komt van een
clearstempelsetje uit Amerika. Het scrappapier is weer van een A6-blokje
van de Action. De rand heb ik geponst met een Martha Stewart pons.
De bloemen en de vlindertjes heb ik gemaakt met verschillende ponsjes.
Het taartkleedje had ik nog liggen.

Groetjes Saskia

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief schatje Saskia!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Saskia,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen