zaterdag 2 oktober 2010

Mr & Mrs

Hoi allemaal,

De afgelopen 2 weken ben ik lekker op vakantie geweest naar Gran Canaria.
Vandaar dus dat er even geen nieuwe kaarten op mijn blog verschenen. Maar
ik ben er weer! Het is mijn bedoeling om geregeld nieuwe kaarten te plaatsten
nu ik weer terug ben.
Dit is mijn eerste kaartje na de vakantie. Ik heb 2 clearstempels gebruikt maar
weet niet meer van welk merk ze zijn. Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd
met Distress inkt. Het scrappapier is van Basic Grey. De takjes en de lichte
bloem zijn gemaakt met een Martha Stewart pons. De andere bloemen en de
blaadjes zijn gemaakt met de Floral ponsen van Nellie Snellen. De tekst is
uitgesneden met een Nestabilitie van Joy. De strikjes heb ik gemaakt met lint
van de Action.

Groetjes Saskia 

1 opmerking:

  1. Prachtige romantische kaart! En welkom terug van vakantie, gelukkig weer veilig thuis!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen