maandag 18 februari 2013

It's a boy!


Hoi allemaal,

Gisteren liet ik jullie een geboortekaartje zien voor een meisje, natuurlijk moest ik
er toen ook 1tje maken voor een jongetje.
Het kaartje heb ik met dezelfde indeling gemaakt en met dezelfde leuke
babystempel van Magnolia. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt.
Het rechthoekige figuur met de krullen is gemaakt met een snij/embosmal van
Marianne Design. En ook de tekststempels zijn van dit merk. Het scrappapier
komt weer uit mijn restjesbak. Het randje heb ik gemaakt met een pons van
Martha Stewart. Het witte papier op de achtergrond is geembost met een
embosfolder van de Cuttlebug. Ook op dit kaartje heb ik een paar
veiligheidsspelden met een strikje geplakt.

Groetjes Saskia


3 opmerkingen:

  1. Wat een lief geboorte kaartje heb je gemaakt Saskia.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje zeg! Heel mooi!
    Groetjes Deborah
    Ps, kan je woordverificatie uitschakelen?
    Nogal vervelend... ;)

    BeantwoordenVerwijderen