woensdag 29 juni 2011

Tijd voor een feestje


Hoi allemaal,

Ik vond het weer eens tijd worden om een aantal jongenskaarten te maken.
Meisjeskaarten heb ik altijd genoeg op voorraad maar jongenskaarten
maak ik eigenlijk niet zo vaak. Ik heb het idee dat er ook veel minder te
krijgen/kopen is voor jongenskaarten. Maar dat kan ook aan mij liggen...
Voor deze kaart heb ik een piratenstempel gebruikt van Marianne Design.
Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt. Het scrappapier
komt uit mijn voorraad. Voor de rand heb ik een pons gebruikt van EK
en de grasrand is gemaakt met een pons van Martha Stewart. Het
taartkleedje is gemaakt met een Doily stans en de libellen heb ik gemaakt
met een ponsje van de Action.

Groetjes Saskia

2 opmerkingen:

  1. wat een leuk jongenskaartje zeg!
    het stempeltje vind ik ook erg leuk!

    groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier hetzelfde hoor, jongens kaarten maak ik eigenlijk alleen als ik ze nodig heb :). Ik vind deze van jou erg mooi.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen