zondag 17 april 2011

Veel liefs

Hoi allemaal,

Voor deze kaart heb ik een stempel gebruikt van Magnolia, ik heb Tilda
ingekleurd met Distress inkt. De tekststempel is van Marianne Design.
Het scrappapier heb ik gekocht via Marktplaats, daar weet ik helaas
het merk niet van. De ovalen heb ik gesneden met Nestabilities van
Spellbinders. Het groen/blauwe ovaal heb ik met een embosmal van de
Cuttlebug bewerkt. Het randje is gemaakt met een pons van Martha
Stewart. De takjes heb ik gesneden met een mal van Crealies. Ik heb de
vlindertjes weer gemaakt met de Floral ponsen van Nellie Snellen. In
een eerder bericht heb ik al uitgelegd hoe ik de bloemen maak.
Natuurlijk ben ik weer benieuwd naar jullie mening!

Groetjes Saskia

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd is dit weer!!! Heel mooi papier heb je gekocht op marktplaats zeg!
    Hele mooie bloemetjes!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, fleurige kaart!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Saskia,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart is het geworden
    Heel leuk gedaaan
    Mooi zijn die blaadjes van crelies hé
    leuke stempel trouwens
    fijne dag
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen