zondag 6 februari 2011

A Hug is a great gift...

Hoi allemaal,

Het stempelafdrukje op deze kaart heb ik voor het eerst ingekleurd met de
Aquamarkers. Ik was de markers aan het uitproberen en vond het jammer
om het afdrukje weg te gooien. Dus heb ik er deze kaart mee gemaakt. Ik
vind hem zelf niet zo geweldig, maar het moet maar.
De stempel is van Magnolia en de tekststempel komt uit Amerika.
De tekst is:
A Hug is a great gift
One size fits all
It can be given for
any occation and it's
easy to exchange.
Het blauwe achtergrondpapier is geëmbost d.m.v. de Cuttlebug en een
embosmal. De rand en de blaadjes heb ik gemaakt met ponsen van
Martha Stewart. De bloemen en de vlindertjes zijn gemaakt met de
Floralponsen van Nellie Snellen.

Groetjes Saskia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia,

    Nou ik vind je kaartje helemaal niet zo erg hoor ik vind het een schatje.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Saskia,
    Ik vind je kaarten super en geef je dan ook een award voor beginnende bloggers. Kijk op mijn blog en je ziet wat ik bedoel.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen