zondag 9 januari 2011

Welcome to the world little one

Hoi allemaal,

Op 12-12-2010 om 12:00 uur zijn vrienden van ons bevallen van een dochter.
Dit kaartje heb ik vorige maand al voor hun gemaakt, maar gisteren zijn we op
kraamvisite geweest en hebben ze het kaartje en een kadootje gekregen.
Ik kan dus eindelijk het kaartje aan jullie laten zien.
De stempel is van de Koeties serie, het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress
inkt. Het scrappapier is van Basic Grey. De rand heb ik gemaakt met een rand-
en hoekpons van Martha Stewart. De tekst heb ik uitgesneden met een
Nestabilitie van Spellbinders. De grote bloemen heb ik gemaakt met de Floral
ponsen van Nellie Snellen en de kleine bloemetjes komen uit de rand. Het roze
papier heb ik geëmbost met de Cuttlebug en een hartjesmal van de Cuttlebug.

Groetjes Saskia

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat een super schattig kaartje zeg!
    Een hele mooie tekst ook.
    Mooi gedaan!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je gemaakt Saskia!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen