dinsdag 14 december 2010

Twinkle Stars

Hoi allemaal,

Helaas heb ik deze maand niet zo veel tijd om kaartjes te maken als ik zou
willen. Het is zo druk bij ons in de winkel, eerst door sinterklaas en nu zijn
de mensen als een gek kerstspullen aan het inslaan. Ik vindt deze maand altijd
wel heel gezellig, maar vind het ook wel lekker als het weer januari is.
Nu even over de kaart... Ik heb een kerststempel van Magnolia gebruikt en
ingekleurd met Distress inkt. De tekststempel heb ik gekocht op mijn werk, bij
de Action. Het scrappapier is van Basic Grey, Jovial. De rand is gemaakt met
een pons van Martha Stewart. Voor de bloemen heb ik gebruik gemaakt van
de ponsen van Nellie Snellen. En de takjes zijn gemaakt met een McGill pons.
De sterretjes uit de rand heb ik weer op de kaart geplakt.

Groetjes Saskia  

5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje hoor.
    Ikzelf heb deze maand ook niet zo veel tijd om kaartjes te maken. Ik heb het ook heel druk, maar als je er maakt is het toch echt wel een hele ontspannende bezigheid, en eens lekker van de wereld weg.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super geworden Saskia! Prachtig gemaakt!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Saskia, wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Jij maakt ook super leuke kaarten, dus ik ga jou ook volgen hoor! Tot blogs. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Saskia,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n mooie kaart met zo'n leuke afbeelding.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen