zondag 22 augustus 2010

Doosje met eendjes


Hoi allemaal,

Zomaar 2 berichten van mij op 1 dag! Ben ik toch helemaal vergeten te
vertellen dat ik naar de KGK-beurs in Zwolle ben geweest gisteren. En
ik heb weer veel te veel gekocht. Maar dan wel erg leuke spullen natuurlijk.
Waaronder stempels van Magnolia en Popcorn the bear, en ik heb eindelijk
de score-pal gekocht. Toen ik thuis kwam wilde ik hem meteen uitproberen.
Helaas kwam ik daar gisteravond niet meer aan toe aangezien we een
25-jarig huwelijksfeest hadden van een collega.
Vandaag ben ik dus aan de gang geweest met de score-pal. Ik heb daar dit
doosje mee gemaakt. De bovenste foto is de voorkant en de onderste
de achterkant. Ik heb stempels gebruikt van een setje van Popcorn the
bear. De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met mijn potloden. De randjes
zijn geponst met een pons van EK. Het scrappapier is van een paperpad van
Basic Grey. De takjes en de bloemen zijn gemaakt met stansen van
Marianne Design, het binnenste van de bloemen heb ik gekleurd met een
inktblokje. Het lint en het bedeltje heb ik gekocht bij de Action.
Ik vind het doosje zelf wel geslaagd, en dat voor de eerste keer...

Groetjes Saskia  

1 opmerking:

  1. Wat een lief en schattig doosje heb je gemaakt Saskia. Heel mooi van kleur ook. Moet ik ook echt weer een keer gaan maken wat dat is toch zo leuk om te doen.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen